Tarieven

Op deze pagina vind je de verschillende mogelijkheden terug voor een opruimsessie bij jou thuis. Mijn ervaring is dat een sessie van 3-4 uur per keer erg prettig werkt. Niet te kort en niet te lang. Uiteraard zijn er in overleg ook andere afspraken mogelijk. Naast opruimen in huis help ik ook bij opruimen op kantoor en begeleid ik bij verhuizingen. 


Gratis intakegesprek

In maximaal een uur tijd bespreken we je hulpvraag en kijken we hoe ik jou verder kan helpen. We lopen ook gelijk een rondje door je huis om het 'probleemgebied(en)' te bekijken. Dit gesprek kan indien nodig ook online plaatsvinden, maar bij voorkeur bij jou thuis. Je hoeft hiervoor niet eerst je huis op te ruimen. Ik vind het juist goed om te zien hoe de situatie nú is. 

Na dit gesprek beslissen we of we met elkaar in zee gaan. Er zijn geen kosten aan deze intake verbonden. Als je handen al jeuken, dan kunnen we ook direct na de intake van start gaan. 

Opruimsessie van 4 uur

Ik kom bij je thuis langs en samen gaan we de handen uit de mouwen steken. Weet je nog niet precies welke ruimte in huis je als eerste aan wilt pakken? Geen probleem. Dit bepalen we dan ter plekke.

Met een pakket van 4 uur weet je van tevoren welk bedrag je kwijt bent en dan kunnen we daarna altijd een vervolgafspraak inplannen indien gewenst. In een paar uur tijd kunnen we al een mooi begin maken. Denk bijvoorbeeld aan het uitzoeken van een standaard formaat kledingkast, dit kost gemiddeld zo'n 3-4 uur.

Tarief: € 260,- euro


Wil je gelijk van de spullen af? Voor €39,- kan ik voor je wegbrengen wat er in mijn auto past! Ik zorg dan dat het bij een kringloopwinkel of goed doel terechtkomt.

Opruimsessie van 6 uur

Samen plannen we een opruimdag en gaan we in 6 uur tijd door de gewenste ruimte heen. Tussendoor zullen we naar behoefte altijd pauzes nemen. Alles gaat de kasten uit. We maken keuzes over spullen die je al jaren niet hebt gebruikt of kleding die op dit moment niet past of waar de kaartjes wellicht nog aan hangen. De spullen die je niet wilt houden gaan we recyclen, doneren of verkopen. Daarna ruimen we alles weer op wat je wél gaat houden. We doen dit op een voor jou logische plek. 

Wedden dat de kamer weer een stuk overzichtelijker is? Opgeruimd staat netjes!

Tarief: € 390,- euro


Wil je gelijk van de spullen af? Voor €39,- kan ik voor je wegbrengen wat er in mijn auto past! Ik zorg dan dat het bij een kringloopwinkel of goed doel terechtkomt.

keukenkastjes opruimen

Wil jij ook een Happy Kantoor?

Is jullie kantoor een onoverzichtelijk geheel geworden van prullaria en spullen die eigenlijk niet gebruikt worden maar die wel plaats in beslag nemen? Kan niemand vinden wat hij of zij zoekt? Ontbreekt er eigenlijk gewoon een handig systeem? Ook bedrijven help ik graag met opruimen en ontspullen. 

Als je met meerdere mensen in een ruimte werkt, dan heb je een simpel systeem nodig. Het werkt het beste als je alles een eigen plek geeft. Heb je ook behoefte aan een Happy Kantoor? Bel of mail me gerust om de mogelijkheden te bespreken.

Tarief: € 95,- euro per uur (incl. BTW)


happy kantoor den haag

Reiskosten

opruimcoach den haag

Met ingang van 1 januari 2024 neem ik deel aan de KOR (de Kleine Ondernemers Regeling). Hierdoor hoef ik geen BTW meer te rekenen. Mijn tarief bedraagt 65,- euro per uur (incl. kleine organizing items als labels en zakjes). Alle tarieven zijn geldig tot 1 juli 2024. 

Voor de zakelijke markt geldt een tarief van €95,- euro per uur.

In English


Do you feel overwhelmed by the chaos in your house? Is it time to finally declutter your home or home office? 

I also speak English and everyone in and around The Hague is more than welcome to contact me! I have helped many expat  families who have just moved to the Netherlands. Their houses were packed with boxes and I helped them unpack the boxes and organize everything according to your wishes. I would love to help you out as well. 

I am working on an English page, in the meantime you can use Google Translate to understand my website or feel free to contact me if anything is unclear.